Adevarata frumusete

De curand mi s-a intamplat ceva, am inceput sa vad lumea cu alti ochi. Totul a devenit mai clar. Inainte parca eram legata la ochi si vedeam doar ceea ce vroiam sa vad, si nu cum erau lucrurile in realitate. E ca si cum cineva a tras draperia dimineata si razele soarelui au intrat in camera si totul sa luminat, iar visul urat a disparut. E frumos sa vezi din nou adevarata lumina, nu numai cea artificiala a lampii de pe birou. M-am ridicat din pat cu ochii stransi si am mers spre fereastra de unde venea lumina. Am deschis usor geamul si am scos capul afara ca sa simt mirosul florilor. Cand am deschis ochii parca s-a intamplat o magie. Strada neasfaltata si plina de gropi parca parea un drum de tara ce ducea spre o poienita, florile galbene pareau acum niste adevarate simboluri ale primaverii, cerul era de un albastru pur. Atunci am realizat ca ceva se intamplase. Nu cred ca venirea primaverii era factorul, ci ceva mult mai minunat. Rugaciunea mi-a fost ascultata. Acum puteam sa vad! Desi nu eram oarba tot nu “vedeam” lucrurile din jurul meu. Puteam vedea adevarata frumusete din lucruri, adevarata frumusete din oameni. Frumusetea este de doua tipuri: exterioara si interioara. Dar care conteaza cel mai mult? De care sa ne indragostim? Ce este mai important pentru tine? Multi dintre voi aleg frumusetea exterioara, caci acel fel de frumusete este promovata, dar cati dintre voi n-ati sfarsit singuri? Eu am sfarsit singura! Eu eram una dintre voi. Alegeam marul dupa cat era de rosu si de mare. Doar apoi am descoperit ca inauntru era putred. Dar acum s-a terminat, am priceput cum sta treaba. Nu faptul ca aratam bine ne face sa fim frumosi, ci ceea ce gandim, ce simtim. Cand cineva iti spune ca ii plac ochii tai, inseamna ca s-a uiat in sufletul tau, a incercat sa te cunoasca. Ochii sunt oglinda sufletului. Cu cat te uiti mai atent la el, cu atat mai mult patrunzi in suflet. Si mie mi s-a intamplat asta, sa fiu vrajita de privirea lui. Am chiar numit-o “dragoste la prima vedere”. De ce? Fiindca nu i-am putut uita ochii. Ei au fost cei care m-au facut sa ma indragostesc de el, nu trupul, nu hainele, nu banii! Atunci de ce toti fac aceasi greseala la nesfarsit? As vrea ca si voi sa vedeti lumea cum o vad eu acum. Va imprumut ochii mei, daca doriti. Nu mai vreau sa vad la televizor cum este promovata “frumusetea” si toti barbatii sa viseze la ea, si femeile sa-si distruga viata si sanatatea ca sa devina ca fetele din reviste care oricum sunt retusate cu Photoshop. Deschideti ochii si priviti in jur! O lume intreaga va asteapta. Calea cea mai sigura catre adevarata frumusete interioara e sa faci fapte bune. Nu mai stati pe ganduri si ajutati-i si pe altii sa-si deschida ochii! Impreuna putem face o lume mai buna! Lasati adevarata frumusete sa iasa la iveala…

Original date: June 2009

0 comentarii: